Divu dienu ekskursija pa Kejianu Deqingā

- personāla karnevāls

Jūs varat ceļot vai lasīt, bet gan jūsu ķermenim vai dvēselei jābūt ceļā.

Tajā pašā vietā uz ilgu laiku cilvēkiem ir viegli zaudēt jūtīgumu, kas tiem vajadzīgs, un prāts ir arī neizbēgams nejutīgums. Tādēļ ceļojuma nozīme var būt šajā. Dzīve izskatās kā braucienu sadaļa, un to, kas rūpējas, nav galamērķis, bet gan ainava pa ceļam, gan noskaņojums, kad skatāties uz ainavu. Arī dzīve ir ne tikai sajukums par pašreizējo , bet arī dzejoļi (ēst) un tālu (spēlēt), ar līdzīgi domājošiem draugiem .

Nesen, lai uzlabotu komandas izpratni par personālu, Kejian organizēja "Deqing tour" darbību, lai darbinieki atpūstos brīvajā laikā.

Visbeidzot, mēs devāmies uz autobusu, kas dodas uz Deqingu, un uzsākām divu dienu deķinga braucienu. Pēc 1,5 stundām mēs ieradās Dečingā. Pa ceļam mēs lepojamies, šajā laikā mēs esam īpaši atvieglināti. No visiem aspektiem mēs varam izjust labklājību, kādu Kejjans dara visiem.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Jaunā pilsēta, kas attiecas uz dzeju, ir Dečings. Un Baidu saka, ka tas ir lielākās piestātnes piestātne un nozīmīga tirdzniecības osta Pekinā-Hangžā lielajā kanālā. Izveidots 1200 gadus, tas ir bijis plaukstošs kopš seniem laikiem, ar vienkāršu atmosfēru un bagātu seno kultūru.

Xiazhu ezers

Pēc jaunās pilsētas apmeklējuma, pēcpusdienā dodamies uz Xiazhu ezeru.

Ezera ūdens teritorija ir tikai 3,4 kvadrātkilometri, un tajā ir vairāk nekā 600 lielu un mazu piestātņu salu, kas teritorijas izkaisīti 36,5 kvadrātkilometros. Mēs apmeklēam centrālo ezeru un trīs galvenās salas ūdenī. Mēs ejam laivu pie mitrāju labirints, Bai Luzhou un Taohua salas. Mēs jūtam neierobežotu mājīgumu: "Ziemeļos un dienvidos no pazemīgās mājiņas , un ikdienas svārstās katru dienu ar maigu upi"; bezrūpība un saturs " Egrets brīvi brīvi šķērso Xisai kalna priekšu un tauku mandarīnu zivis priecīgi peld upē ar persiku ziediem " un dabisko atklāsmi " Kad dušās nokrīt krēslas laikā, upe pārplūst; vientuļš laiva atvartē prāmi viegli peld ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 あ iep 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Mogana kalns

Nākamā diena ir lielāka nekā iepriekšējā dienā, tādēļ mēs piecēlāmies agri no rīta. Un mēs braucām uz autobusu 286. izliektajā kalnu ceļā Mogana kalnā. Pārgājoties uz nākamo vietu, mēs nevaram palīdzēt domāt: "Nav lietus, bet zaļainā ainava ir pietiekami bieza, lai drēbās drēbās." Kāpšana uz kalna virsotni un skatu uz kalniem ", izraugoties krizantēmu zem austrumu žoga un paskatījos uz augšu, tad mēs redzējām dienvidu kalna nogāzi. Tas ir skaisti. "Ir radusies atklāta un skaidra izpratne. Redzot, kā Mojas koncentrējas uz zobena izgatavošanu, mēs izrādījāmies kā zobena gaidīšana, jo "desu gadu griešanas zobens, bet spīdošais asmens nav izmantots."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Laimīgs laiks vienmēr ir pārāk ātrs, un ir pienācis laiks atgriezties. Mēs Deķingā atstājām mūsu pēdas un smiekli.

Deqing ceļojums ne tikai bagātina mūsu izklaides dzīvi, bet arī padara ģimeni harmoniskāku. Un ļaujiet mums sajust Kejianas siltumu un mīlestību, lai uzlabotu mūsu kohēziju, un mūsu komandas garastāvoklis ir pilnībā pierādīts. Visbeidzot, visi strādā ar lielāku entuziasmu!